Меню
Затваряне на менюто
Затвори

Световна премиера в рамките на Годишната пресконференция - Новият ID.Buzz GTX е най-мощният "Bullie" в историята

Световна премиера в рамките на Годишната пресконференция - Новият ID.Buzz GTX е най-мощният "Bullie" в историята

  • 100 кВт повече мощност - с новия ID. Buzz GTX1 (250 кВт / 340 к.с.) на пазара се появява най-мощният сериен "Bulli" в историята на Volkswagen Лекотоварни автомобили
  • Серийна система за двойно предаване 4MOTION - тяговите електродвигатели на предния и задния мост са обединени в системата за двойно предаване 4MOTION с интелигентно управление 
  • Два варианта на междуосието с две версии на акумулаторната батерия - ID. Buzz GTX със стандартно междуосие се предлага с капацитет 79 кВтч, а версията на ID. Buzz GTX с дълга база ползва акумулаторна батерия с капацитет 86 кВтч 
  • Отлична тяга - със своя допустим прикачен товар до 1800 килограма и система за двойно предаване, ID. Buzz GTX е отлично средство за теглене на ремаркета за мотоциклети, лодки или коне с изцяло електрическо

Хановер, 21 март 2024 година. По време на Годишната пресконференция на Volkswagen Лекотоварни автомобили бе представен новият ID. Buzz GTX с мощност 250 кВт (340 к.с.). "Най-мощният "Bulli" на всички времена дебютира на световния пазар с две дължини на междуосието, две акумулаторни батерии и е наличен с 5, 6 или 7 места за сядане, плюс стандартно задвижване на 4-те колела - за оптимална тяга и сцепление при всякакви условия. Всъщност наистина можем да го наречем ID. Buzz GTXXL! Това бележи един наистина силен старт на 2024 година", споделя Ларс Краузе, член на Борда на Директорите, отговорен за Продажби и Маркетинг към Volkswagen Лекотоварни автомобили. ID. Buzz GTX е с нова акумулаторна батерия с нетен капацитет 79 кВтч и стандартно междуосие. Версията с удължено междуосие (плюс 250 мм) също се задвижва от нова акумулаторна батерия с капацитет 86 кВтч. И двете GTX версии са серийно с двойно предаване 4MOTION и се отличават с изключителна динамика и прогнозно време за ускорение от място до 100 км/ч от около 6,5 секунди.  

Продуктова офанзива - през 2024 Volkswagen Лекотоварни автомобили ще представят на пазара редица нови модели. По време на Годишната пресконференция в Хановер, Ларс Краузе сподели: "Първо очакваме модела с многобройни фенове - новата California2 ! Очаквам с нетърпение световната премиера това лято, след като вече разкрихме концепцията миналата година. След това идва новият Transporter2 , който е наследникът на легендарния Т6.1. Но днес акцентът е съвсем друг, а именно този фантастичен автомобил - новият ID. Buzz GTX." 

Електрическо задвижване на 4-те колела - новият ID. Buzz GTX е се задвижва от два разположени на предния и задния мост тягови електродвигатели, обединени в интелигентната система за двойно предаване 4MOTION. Единият двигател с мощност 80 кВт задвижва предната ос, докато втори със 210 кВт мощност задвижва Контакти с медиите: Volkswagen Лекотоварни автомобили Вяра Цалкова Тел.: 02 / 80 71 480 viara.tzalkova(kwfat)porschebulgaria(kwfdot)bg www.vw-lekotovarni.bg https://www.facebook.com/vwlekotova rni.bg/ Повече информация: volkswagen-newsroom.com [Type here] Стр. 2 от 4 Internal задната ос. Максималната скорост на GTX моделите е ограничена електронно до 160 км/ч. Тяговите електродвигатели се захранват от високоволтова акумулаторна батерия в два варианта - 79 кВтч или 86 кВтч. Акумулаторната батерия с капацитет 79 кВтч може да се зарежда на бързозарядна станция с до 185 кВт3 . На бързозарядни станции се зарежда от 10 до 80 процента за около 26 минути; варианта с 86 кВтч се зарежда с до 200 кВт3 на бързозарядна станция и също възвръща капацитета си от 10 до 80 процента за около 26 минути.

Електрически влекач - Благодарение на допълнителните 100 кВт мощност (136 к.с.) и на задвижването на 4-те колела 4MOTION, максимално допустимият прикачен товар също е увеличен - версията на ID. Buzz GTX със стандартно междуосие може да тегли ремарке с тегло до 1800 килограма (със собствени спирачки, до 8% наклон), а при варианта на ID. Buzz GTX с удължено междуосие максимално допустимият прикачен товар е 1600 килограма. Това означава ръст по този показател от съответно 800 и 600 килограма. Електрическата система за двойно предаване 4MOTION предлага значителни предимства по отношение на сцеплението, особено на мокра или хлъзгава настилка, включително и в случаите на теглене на прикачен товар като ремарке.  

Външният дизайн на GTX - ID. Buzz GTX се отличава с индивидуалното оформление на предната част с броня в характерен GTX дизайн с черна въздушна решетка със структура на пчелна пита, както и с нови странични аеродинамични елементи, придаващи динамичен и индивидуален облик на новия модел. Дневните светлини с нов дизайн и са интегрирани отляво и отдясно в бронята. Всички декоративни елементи на каросерията като новата въздушна решетка, аеродинамичните елементи за насочване на въздушния поток, надписът GTX и корпусите на външните огледала са с блестящо черно лаково покритие. Стандартното оборудване на ID. Buzz GTX включва нови 20-цолови алуминиеви колела с дизайн "Solona. Гамата на GTX алуминиевите джанти се допълва от две нови 21-цолови попълнения4 . Buzz GTX е оборудван серийно и с интелигентната матрична система на предните LED светлини "IQ.LIGHT". Специално за ID. Buzz GTX се предлага ново лаково покритие на каросерията в цвят "Cherry Red". Този червен нюанс ще може да се конфигурира като стандартен лак, както и в допълнително предлагана комбинация с "Mono Silver Metallic" в двуцветно изпълнение4 на каросерията.

Интериорът на GTX - Интериорът на новия модел на Volkswagen Лекотоварни автомобили също е получил индивидуален облик. Тъмните цветове подчертават спортния характер на най-мощните версии в гамата на ID. Buzz. Така например, двете изпълнения на ID. Buzz GTX - с късо и с дълго междуосие, са единствените в гамата, при които се използва черна облицовка на тавана. Седалките също са проектирани в специфичния GTX дизайн. Комфортните предни седалки се регулират електрически и са с функция за запаметяване на настройките. Отличават се с първокласни тапицерии от микрофибърен велур "ArtVelours Eco" в черно с нов релефен ромбовиден мотив и контрастни шевове и кантове в червено. Мултифункционалният волан също прави впечатление с кръстосаните червени шевове на облицовката, както и с червения декоративен панел на централната спица с хромирана емблема GTX. 

Пътническото пространство на GTX -  Версията на ID. Buzz GTX със стандартно междуосие се предлага в петместно изпълнение (схема 2/3) с разделена в отношение 40:60 триместна седалка на втория ред или в шестместен4 вариант с по две индивидуални седалки на втория и третия ред (схема 2/2/2). Удълженият ID. Buzz GTX на свой ред може да бъде конфигуриран като петместен вариант с триместна задна седалка (схема 2/3), както и като шестместна конфигурация4 по схемата 2/2/2. Освен това, при тази версия се предлага и възможност за седемместно4 изпълнение с триместна седалка на втория ред и две индивидуални седалки на третия ред (схема 2/3/2). Седалките на вторите редове дават възможност за надлъжно регулиране в диапазон от 150 милиметра при версията със стандартно междуосие и 200 милиметра при варианта с удължено междуосие.  

Багажното пространство на GTX - Багажното отделение на петместната версия на ID. Buzz GTX със стандартно междуосие предлага полезен обем между 1121 (до нивото на горния ръб на облегалките на задната седалка) и 2123 литра (до нивото на горния ръб на предните облегалки при сгънати задни седалки). Разбира се, удълженият ID. Buzz GTX е още по-просторен - при използване на пространството до нивото на горния ръб на облегалките на втория ред седалки, полезният обем е 1340 литра, а когато версията с дълго междуосие на ID. Buzz GTX се натовари чак до облегалките на първия ред седалки, товарният капацитет нараства до внушителните 2469 литра. Дори при използване на пълния седемместен пътнически капацитет, зад третия ред седалки в ID. Buzz GTX остава достатъчно полезно пространство за багаж от 306 литра. В зависимост от конфигурацията на седалките, и двете версии на ID. Buzz GTX могат да бъдат оборудвани с дълъг или с къс вариант на Multiflex Board4 (включително два сгъваеми контейнера). Панелът Multiflex Board играе ролята на подвижно второ дъно на товарното пространство и при сгънати задни седалки формира изцяло равен под на багажника.  

Нови хардуер и софтуер, както и "ChatGPT" - Новите GTX модели включват всички елементи от цялостната хардуерна и софтуерна актуализация на гамата. Новост са head-up дисплеят (допълнително оборудване) и следващото поколение инфотейнмънт системи (серийно оборудване) с нова структура, графично оформление и навигация в менютата, както и по-висока изчислителна мощ и бързина. Сензорният екран на системата вече е с диагонал 12,9 вместо 12,0 инча (33 вместо 30 сантиметра), а под него е разположена удобно вече осветената лента от сензорни плъзгачи за регулиране на температурата и силата на звука. Новият гласов асистент IDA4 дава възможност не само за управление на многобройни функции на автомобила с естествени фрази, но и за водене на диалог по всевъзможни теми и отговори на конкретни въпроси чрез достъп до онлайн бази данни като Wikipedia. Значима световна премиера отбелязва и интеграцията на изкуствения интелект ChatGPT (AI) в гласовия асистент IDA, а новост в гамата е и приложението Wellness аpp, което използва предварително конфигурирани режими с настройки и регулиране на различни функции и системи в автомобила, така че да подобри допълнително удобството на водача и пътниците по време на движение или при престой за зареждане. Изцяло нова е и системата за предупреждение за опасност при напускане на автомобила Еxit Warning. При отваряне на някоя от вратите, тя предупреждава за риск от приближаващи отзад [Type here] Стр. 4 от 4 Internal моторни превозни средства и велосипеди5 и в случай на непосредствена опасност предотвратява временно отварянето на съответната врата.

Нова интерпретация на легендарния "Samba" микробус -  Версията на ID. Buzz с дълго междуосие вече ще предлага и допълнителна възможност за конфигурация и поръчка с панорамния покрив "Smart Glass"4 , в чийто многослоен стъклен панел има вграден течнокристален слой с електронно управление. По желание панелът може да бъде превключван от прозрачен към непрозрачен режим и обратно, осигурявайки на пътниците допълнителна дискретност и защита от светлина и топлина. Това е и най-големият панорамен покрив, използван някога в модел на Volkswagen, което превръща ID. Buzz в своеобразна нова, модерна интерпретация на легендарния "Samba" микробус.  

Повече информация, изображения и видео за ID. Buzz GTX ще откриете тук: https://www.vwn-presse.de/content/pressedb/de/en/landing-pages/id-buzz-gtx.html

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип