Меню
Затваряне на менюто
Затвори

Информация за текущи сервизни кампании за автомобили, работещи на природен газ

Информация за текущи сервизни кампании за автомобили, работещи на природен газ

Volkswagen AG стартира сервизни кампании 20X7, 20Y8 и 20X4 за подмяната на резервоарите за природен газ при автомобили със задвижване на природен газ от различни продуктови линии. Засегнати са моделите от сериите Touran, Passat и Caddy. Умоляват се собствениците на засегнати автомобили да се свържат с оторизиран сервиз на Volkswagen.

Корозия по резервоарите за природен газ в засегнатите автомобили може да причини избухване на резервоара, което да доведе до сериозно или фатално нараняване.

Въведете идентификационния номер на превозното средство по-долу, за да откриете дали Вашият Volkswagen е засегнат.

Ако Вашият автомобил е засегнат, моля, консултирайте се със сервизен партньор на Volkswagen възможно най-скоро. След изпълнението на сервизната кампания той ще Ви предостави съответното удостоверение, че автомобилът Ви е бил включен в нея.

Ако автомобилът Ви на природен газ не е засегнат от сервизните кампании 20X7, 20Y8 и 20X4, можете да получите сертификат за безопасност от отдела за обслужване на клиенти на "Порше БГ" ЕООД  (kd@porschebulgaria.bg).

Молим за Вашето разбиране и подкрепа за предприемането на тези мерки, въпреки че това непредвидено посещение на сервиза може да Ви причини неудобство. Разчитаме на Вашето доверие в марката Volkswagen и се надяваме да продължите да бъдете лоялен клиент.

Проверете дали автомобилът Ви е засегнат

Използвайте номера на рама (VIN) на Вашия автомобил, за да проверите онлайн дали Вашият автомобил е засегнат от сервизната кампания за автомобили, работещи на природен газ, и дали е необходима сервизна интервенция.

За повече информация, моля, свържете се с най-близкия до Вас дилър на Volkswagen.

Проверете сега номера на рама (VIN) на Вашия автомобил 

 

Какво представлява номерът на рама (VIN)?

Номерът на рама (VIN) е идентификационният номер на превозното средство и се състои от 17 на брой цифрови и буквени символа. Може да го откриете в регистрационния талон на автомобила, както и в долната част на предното стъкло или в ръководството за експлоатация.

На предното стъкло

В големия регистрационен талон под точка Е

Често задавани въпроси относно сервизната кампания за автомобили, работещи на природен газ

Какви дефекти/неизправности имат засегнатите автомобили?

В резултат на механични увреждания в покриващия лаков слой на газовите бутилки, с течение на времето възниква корозия по тях.

Какви са последиците от тези неизправности?

Ако корозията остане незабелязана по време на проверките и с течение на времето намали здравината на резервоара, той може да избухне по време на зареждане с гориво. Това е опасно за живота и здравето на хората.

Затова сте длъжни да се включите в сервизната кампания и автомобилът Ви да бъде ремонтиран.

Колко време ще отнеме сервизната интервенция?

Продължителността на интервенцията зависи от обхвата на операциите по привеждане в изправност и обикновено отнема половин ден.

Трябва ли да си уговарям дата за посещение в сервиз?

Да, уверете се, че сте си уговорили дата за посещение в сервиз. Вашият дилър на Volkswagen иска да бъде сигурен, че ще разполага с правилните части за Вашия автомобил.

Свържете се с нас

Имате ли въпроси относно статуса на Вашия автомобил? Нашият отдел за обслужване на клиенти с удоволствие ще Ви помогне.

kd(kwfat)porschebulgaria(kwfdot)bg

Тук с един клик на мишката ще намерите и най-близкия до Вас
оторизиран сервиз на Volkswagen

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип