- Подготовката за новия Multivan и за изцяло електрическия ID. BUZZ върви по план.
- Извършените в пресовъчния цех модернизации водят до годишно намаляване на емисиите CO2 с 4200 т.
На фокус тази година са производствените мощности за моделното семейство на
Bulli: наследникът на актуалния Multivan (от 2021 г.) и ID. BUZZ (от 2022
г.).
Volkswagen Лекотоварни автомобили продължава с пълна сила модернизацията на предприятието в Хановер. Д-р Йозеф Баумерт, член на управителния съвет на марката, отговарящ за производството и логистиката: "С предприетите през тази година мерки за модернизация ние продължаваме последователната стратегия за автоматизация и дигитализация на производството. Ние преустройваме изцяло производството в Хановер, за да можем в бъдеще наред с успешните ни T6.1 модели, да сглобяваме също очаквания догодина нов Multivan във варианти с двигател с вътрешно горене и хибрид, както и изцяло електрическия ID.BUZZ. Това е ясен знак и сериозна ангажираност за бъдещето на нашето предприятие."
В рамките на триседмичната пауза на производството, както и на допълнителната седмица с намален капацитет на производството, са извършени над 500 отделни процедури за техническа поддръжка и модернизация на производствените мощности. В центъра на усилията е подготовката за производството на новия Multivan и на изцяло електрическия ID. BUZZ.
Директорът на предприятието Томас Халбом: "С помощта на демонтажа на старите производствени инсталации и монтажа на новите, бъдещето на нашето предприятие най-после придобива обозрим вид. В различните области на производството на превозни средства работиха над 2000 души, за да монтират производствените мощности за новите модели и за да интегрират новите елементи в съществуващите вече производствени процеси."
Част от процедурите, извършени в предприятието:
-
Демонтаж на производствените инсталации за Amarok в областите каросерийно производство, бояджийно отделение и монтаж. Тук в бъдеще ще се правят компонентите, необходими за направата на ID. BUZZ. Извършените дейности засягат площ от 34 000 кв. м.
-
Монтиране на производствените инсталации за Multivan в областта на каросерийното производство, бояджийното отделение и монтажа на T-моделите, както извършване на необходимите допълнителни дейности.
-
Старата пресовъчна линия вече няма да бъде използвана и поради това е демонтирана. Отпадането на старите преси и повишаването на енергийната ефективност на актуалната инсталация в пресовъчния цех е довела до намаляване на емисиите CO2 с 4200 т.
-
Адаптиране и модифициране на конвейерната технология в рамките на бояджийното отделение с цел интегриране на новия Multivan, както и в областта на монтажа с оглед на предстоящата интеграция на ID. BUZZ.
-
Модифициране на новата BiColor-бояджийна инсталация за актуалните модели от T-серията, новия Multivan и ID. BUZZ.
-
Има производствени линии, от които от 2021 година ще слизат едновременно T6.1 и неговия наследник (във варианти с двигател вътрешно горене и хибрид). Това засяга множество процеси в областта на монтажа. Завършени са и много проекти по интеграцията на монтажа на новите модели.
Финални дейности по настройването на новите роботи в монтажния цех – тук в бъдеще ще се произвеждат T6.1-моделите и новия Multivan.
Един конвейер – два модела: новата производствена инсталация позволява паралелното производство както на T6.1, така и на новия Multivan.
Проверка на оптимизираните през лятната ваканция производствени линии – Бьорн Бекман (ръководител производство и планиране), Холгер Винтйес (ръководително планиране на производството) и директора на предприятието Томас Халбом (отляво надясно).
Допълнителната техника, необходима за монтажа на новия Multivan, е интегрирана във вече съществуващата производствена инсталация.(Томас Халбом, Бьорн Бекман и Холгер Винтйес, отляво надясно).
T6.1 на новата производствена линия в монтажния цех – тук от 2021 ще се произвежда и новият Multivan.
В рамките на модернизирането на монтажния цех старите производствени инсталации от лявата страна се демонтират, докато производството на T-моделите продължава (вдясно). На освободеното пространство сега се монтират мощностите, необходими за производството на изцяло електрическия ID.BUZZ.
Финални дейности по настройването на новите роботи в монтажния цех – тук в бъдеще ще се произвеждат T6.1-моделите и новия Multivan.
Един конвейер – два модела: новата производствена инсталация позволява паралелното производство както на T6.1, така и на новия Multivan.
Проверка на оптимизираните през лятната ваканция производствени линии – Бьорн Бекман (ръководител производство и планиране), Холгер Винтйес (ръководително планиране на производството) и директора на предприятието Томас Халбом (отляво надясно).
Допълнителната техника, необходима за монтажа на новия Multivan, е интегрирана във вече съществуващата производствена инсталация.(Томас Халбом, Бьорн Бекман и Холгер Винтйес, отляво надясно).
T6.1 на новата производствена линия в монтажния цех – тук от 2021 ще се произвежда и новият Multivan.
В рамките на модернизирането на монтажния цех старите производствени инсталации от лявата страна се демонтират, докато производството на T-моделите продължава (вдясно). На освободеното пространство сега се монтират мощностите, необходими за производството на изцяло електрическия ID.BUZZ.