Меню
Затваряне на менюто
Затвори



Transporter и Caravelle - новаторски и многофункционален работен автомобил за професионалисти



Transporter и Caravelle - новаторски и многофункционален работен автомобил за професионалисти

  • След ID. Buzz и Multivan, актуалната гама на наследниците на легендарния Bulli се допълва и от новата серия Transporter, включваща кастен (закрит фургон), комби, бордова версия и Caravelle.

  • Новото поколение на Transporter и Caravelle следва типичното за дизайна на своя предшественик T6.1 ДНК като сега се представя с нова интерпретация на емблематичните и изчистени линии

  • Новите Transporter и Caravelle ще бъдат първите версии на Bulli, които ще предлагат възможност за избор между турбодизелов двигател, plug-in хибридна и изцяло електрическа система на задвижване

  • Първите снимки на седмото поколение показват Caravelle във върховата версия на изпълнение "Style" и Transporter в култовата версия "PanAmericana"

Volkswagen Лекотоварни автомобили представя първите снимки на своя напълно обновен Transporter. Всеки един технически детайл и всяка функция в новото поколение на модела са подобрени и усъвършенствани в сравнение с предходното. Новият Transporter предлага по-голямо пространство, по-висок полезен товар, по-големи възможности за теглене на прикачни товари, по-голяма енергийна ефективност и още по-усъвършенствана функционалност. Едновременно с това, специалистите на Volkswagen Лекотоварни автомобили са успели да пренесат неповторимия дизайн на Transporter в новата модерна епоха. Седмото поколение на модела ще дебютира на пазара в три варианта на товарния Transporter - комби, кастен и бордови и в пътническата версия Caravelle. Задвижването при всички тях се осигурява от най-новите турбодизелови агрегати, plug-in хибридни системи и изцяло електрическо задвижване, а като допълнителна възможност се предлага и система за двойно предаване. Никога досега в историята на Bulli моделната гама не е била толкова богата и многообразна - с новите Transporter и Caravelle, емблематичните ID. Buzz и ID. Buzz Cargo, многофункционалният Multivan и базираната на Multivan нова California, Volkswagen Лекотоварни автомобили е в състояние да предложи най-доброто за всеки конкретен клиент.

Палитрата от моделни варианти. Volkswagen Лекотоварни автомобили предлага новия Transporter във версия "Кастен" (фургон със закрито товарно пространство за превоз на стоки), "Кастен плюс" (с втори ред седалки и товарно отделение за комбиниран превоз на стоки и пътници), "Комби" (за превоз на пътници) и във версия с двойна кабина (бордова товарна каросерия с дълго междуосие). По желание вариантите "Комби" и "Кастен" се предлагат и в изпълнение с висок покрив и удължено междуосие. Впечатляващият деветместен Caravelle е създаден с мисълта за професионалните пътнически превозвачи и е идеален вариант за шатъл услуги и таксиметрови превози с голям пътнически капацитет. Volkswagen Лекотоварни автомобили ще предлага Caravelle в базова версия, в средното ниво на оборудване "Life", в топверсията "Style", както и във вариант с удължено междуосие. Друга култова версия в гамата на новото поколение е "PanAmericana". С отличителни подсилени елементи в дизайна, моделът е предназначен за употреба на всякакви терени и предлага специални елементи в оборудването. Този емблематичен с издръжливостта си наследник на Bulli също ще бъде част от гамата на новото поколение, базирана на Transporter и Caravelle. 

Гамата от задвижващи системи. Инженерите на Volkswagen Лекотоварни автомобили са разширили значително гамата от задвижващи системи и агрегати с дебюта на новите Transporter и Caravelle. Наред с най-новите турбодизелови двигатели (TDI), двата модела ще се предлагат и с plug-in хибридно, както и с изцяло електрическо задвижване. Във вече стартиралата фаза на предварителни продажби ще се предлагат три версии на новите TDI двигатели с мощност съответно 81 кВт (110 к.с.), 110 кВт (150 к.с.) и 125 кВт (170 к.с.). На разположение за поръчка е и новоразработената plug-in хибридна система на задвижване (eHybrid) със системна мощност от 171 кВт (232 к.с.). Скоро на пазара ще последват и три изцяло електрически варианта на задвижване с нива на мощност 100 кВт (136 к.с.), 160 кВт (218 к.с.) и 210 кВт (286 к.с.) с нетен капацитет на акумулаторната батерия от 64 кВтч. На по-късен етап гамата ще бъде разширена и с електрическа версия за градски доставки с по-ниска мощност и по-малък капацитет на батерията. Версиите с TDI и eHybrid задвижване използват стандартно предно предаване, като системата за двойно предаване 4MOTION се предлага като допълнителна възможност при TDI версиите с мощност от 110 кВт нагоре. Изцяло електрическите варианти на задвижването използват задно предаване, а на по-късен етап се планира и вариант с електрическо задвижване на всички колела. Стандартното оборудване на версията TDI с мощност 125 кВт включва осемстепенна автоматична трансмисия, която се предлага допълнително и при TDI версията с мощност 110 кВт. Всички plug-in хибридни и изцяло електрически версии на задвижване са оборудвани стандартно с автоматична трансмисия.

Повече подробности за новия Transporter

Типично Bulli усещане. Сядайки зад волана, пред водача се разкрива един изцяло нов и въпреки това познат свят, който препраща към традициите на Bulli. Седмото поколение вече не се стартира с ключ, а със стартовия бутон, разположен между 12-инчовия екран на цифровите контролни прибори и 13-инчовия сензорен дисплей на инфотейнмънт системата. Стандартният за новото поколение мултифункционален волан се отличава с ясно подредени бутони за удобен директен достъп и управление на най-важните функции. Силата на звука на инфотейнмънт системата може да се променя както с помощта на прибора на волана, така и с класически въртящ се регулатор на таблото. Традиционният механичен лост на ръчната спирачка е отстранен и заменен с малък прибор за активиране на спирачката за паркиране в центъра на арматурното табло. Новост при автоматичните версии е и разположеният на кормилната колона лост за управление на трансмисията, който освобождава допълнително пространство в кабината и дава възможност за още по-добър достъп до багажното и пътническото отделение. Големите, просторни поставки за чаши и бутилки в предната част на централната конзола (в зависимост от оборудването), както и допълнителните места за напитки и практичните отделения в горната част на арматурното табло улесняват допълнително работното ежедневие на професионалистите. Типично за Bulli е високото и ясно организирано арматурно табло, високата позиция на седене и оптималната ергономия и разположение на всички контролни уреди и прибори за управление.

Усъвършенствана практичност. Общата дължина на новия Transporter е 5050 милиметра (със 146 милиметра по-голяма в сравнение с тази при T6.1), а стандартното междуосие е увеличено с 97 милиметра до 3100 милиметра. Допълнително се предлага и вариант с удължено с 400 милиметра междуосие, при което общата дължина достига 5450 милиметра. Със своя размер от 2032 милиметра (без огледалата за обратно виждане), външната широчина на каросерията на новото поколение на Тransporter е нараснала със 128 милиметра в сравнение с предшественика. Максималната вътрешна широчина между арките на калниците е увеличена съответно със 148 милиметра и вече достига 1392 милиметра, позволявайки лесно и удобно товарене и превоз на стандартни европалети. Общата дължина на пода на товарното пространство при Transporter със стандартно междуосие е 2602 милиметра, отбелязвайки ръст в размер на 61 милиметра, а при версията с удължено междуосие дължината на товарния отсек вече достига 3002 милиметра. Благодарение на увеличението по отношение на дължината, широчината и междуосието при новото поколение, специалистите на Volkswagen Лекотоварни автомобили са успели да постигнат и значителен ръст в товарния обем на Transporter - максималният товарен капацитет при версиите с нормално междуосие вече е 5,8 м3, а версиите с дълго междуосие и висок покрив вече могат да поберат до 9,0 м3. Вътрешното пространство на новия Transporter може да бъде оборудвано с до шест пътнически места и според нуждите - с различни преградни стени.

Оптимално енергозахранване. На борда на новото поколение се предлагат и множество разнообразни възможности за зареждане и захранване на мобилни устройства и оборудване с различни интерфейси - от свързване на мобилни устройства с USB-A и USB-C до електрически контакт с напрежение 12V, както и допълнително предлагана възможност за зареждане и захранване на устройства с напрежение 230V. При дизеловите версии електрическият контакт с напрежение 230V е разположен в конзолата на седалката на водача, а новите версии на Transporter с електрическо и plug-in хибридно задвижване могат да бъдат оборудвани с два допълнителни контакта в областта на задните странични колони на покрива. Общата захранваща мощност на трите контакта с напрежение 230V достига 2300 Вата, което на практика означава, че новият лекотоварен модел е в състояние да предложи подходящо захранване за почти всяко електрическо устройство - от лаптоп до електрически циркулярен трион.

Повишени товароносимост и прикачен товар. Въпреки внушителния ръст в размерите, със своята височина под 2,0 метра версиите с нормален покрив на новия Transporter могат да се използват без ограничения във всички стандартни многоетажни паркинги и подземни гаражи. Наред с това, диаметърът на завой от едва 11,8 метра (при версиите с нормално междуосие) дава възможност за леко и удобно маневриране и в тесни пространства. Наред с това, специалистите на Volkswagen Лекотоварни автомобили са се погрижили внушителният товарен обем на новото поколение да бъде подобаващо съчетан и с високи показатели по отношение на товароносимостта - максималният полезен товар вече достига 1,33 тона, а ако и това се окаже недостатъчно, новото поколение на Transporter може да тегли прикачни товари с допустимо тегло до 2,8 тона (до 2,5 тона при предходния модел).

Разширено серийно оборудване1. Нивото на серийното оборудване на версиите на новото поколение Transporter също е значително повишено в сравнение с техните предшественици. В него вече са включени стандартно предни и задни LED светлини, електронна спирачка за паркиране с Auto Hold функция, 12-инчов екран на цифровия блок на контролните прибори пред водача ("Digital Cockpit"), инфотейнмънт система с 13-инчов сензорен екран, DAB+ цифров радиоприемник, смартфон интеграция (Apple CarPlay и Android Auto) и гама от онлайн услуги, мултифункционален волан, система за стартиране без ключ "Keyless Start", сензор за дъжд, система за предупреждение при неволно напускане на лентата "Lane Assist", система за аварийно спиране "Front Assist" и функция за разпознаване на пътни знаци. Версията "Кастен" на новото поколение вече е оборудвана серийно и с преградна стена, а остъклената в задната част на каросерията версия "Комби" е обзаведена с три индивидуални седалки на втория ред и озвучителна система с шест вместо с досегашните четири високоговорителя.

Повече подробности за новия Caravelle

Деветместно стандартно изпълнение. Новият Caravelle е идеалният пътнически микробус с голям капацитет за извършване на таксиметрови и шатъл услуги. Стандартното оборудване още при базовата версия включва девет места с обща триместна седалка на третия ред с възможност за демонтаж. В сравнение с това на версиите на Transporter, оборудването на Caravelle се отличава с подобрени материи на тапицериите на седалките, странични въздушни възглавници и въздушни завеси в кабината и аудиосистема с десет високоговорителя. Средното ниво на оборудване "Life" е допълнено с елементи като лакирани в основния цвят на каросерията брони, корпуси на външните огледала и дръжки на вратите, климатична инсталация, подлакътници за седалката на водача, регулируема по височина седалка на пътника отпред с настройки на лумбалната опора и подобни на тези на седалката на водача подлакътници, уникални декоративни елементи, три допълнителни USB порта в пътническото пространство и 16-цолови алуминиеви колела.

Toп версия с индивидуален облик. Отвън върховата версия на оборудване ва Caravelle "Style" се отличава с уникалното за нея оформление на предната част с контрастен тъмен напречен елемент с вградена хромирана лайсна. Тя продължава хармонично в дизайна на стандартните при тази версия предни LED светлини с матрична система, която включва също функции за осветяване в завой и за движение при лоши метеорологични условия. Сред характеристиките, отличаващи Caravelle Style от версията Life са задните LED светлини с индивидуална светлинна графика, тонираните стъкла на прозорците в задната част и 17-цоловите алуминиеви колела. Неизменна част от стандартното оборудване на топ версията са електронната система за достъп и стартиране без ключ "Keyless Access", електрическите механизми за сгъване на външните огледала, двуцветните тапицерии на седалките от синтетична кожа, декоративните елементи с индивидуален дизайн в интериора, мултифункционалния волан с кожена облицовка, голямата централна конзола с поставки за напитки, тризоновата автоматична климатична инсталация с допълнителен панел за управление на климатизацията на задната част (в облицовката на тавана) и слънцезащитни щори на втория ред седалки. По желание оборудването на Caravelle може да бъде допълнено с детайли като голям панорамен покрив и озвучителна система Harman Kardon с 14 високоговорителя (включително нискочестотен събвуфър).

Повече подробности за новия "PanAmericana"

За особено трудни работни условия. "PanAmericana" дебютира при четвъртата генерация на Transporter през 2001 година като допълнителен пакет на оборудване за моделната линия, а при петото поколение "PanAmericana" доби култов статут и се превърна в отделна, самостоятелна линия. На фона на тази традиция беше повече от ясно, че и новото седмо поколение на легендарната моделна серия на Volkswagen Лекотоварни автомобили ще се предлага и в изпълнение "PanAmericana". Отвън новата "PanAmericana" може да бъде разпозната по солидните, подходящи за движение във всякакви терени защитни панели на каросерията в областта на праговете и арките на калниците, здравите брони с релефно оформена повърхност и радиаторната решетка с лаково покритие. Защитата на задния капак и долната част на задните врати се осигурява от издръжливо на драскотини фолио. Интериорът на тази култова версия на Bulli посреща водача и пътниците с осветени вложки от неръждаема стомана за праговете, блестящо черни декоративни апликации на арматурното табло и хромирани вътрешни дръжки за отваряне на вратите. Уникални за това изпълнение на новото поколение са и материите на тапицериите на седалките с надпис "PanAmericana" на облегалките, както и създаващите цветна хармония контрастни декоративни шевове. Caravelle "PanAmericana" е оборудван серийно с новите 19-цолови алуминиеви колела "Indianapolis" (в черно с прецизно полирани бляскави повърхности); които се предлагат като допълнително оборудване и при Transporter "PanAmericana". И не на последно място по важност - предлаганата по желание система за двойно предаване 4MOTION се вписва идеално в характера и спектъра на приложение на двете версии на изпълнение "PanAmericana".

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип