Volkswagen Лекотоварни автомобили представиха на пазара на новия си бранд дизайн едновременно с Volkswagen Леки автомобили.
- Хайнц-Юрген Льов: "Точният момент за представянето на новия бранд дизайн"
- Логата на марките Volkswagen Леки и Volkswagen Лекотоварни автомобили, както и маркетинг комуникациите са взаимно обвързани
Човекът е в центъра. Никога марката Volkswagen Лекотоварни автомобили не е била по-близо до своите клиенти: "Точно сега стартираме с въвеждането на ъпдейта на T6. Дигитален, свързан с интернет и по-модерен от всякога", казва Хайнц-Юрген Льов, ръководител Продажби и маркетинг. "Volkswagen Лекотоварни автомобили от началото на 2020 г. ще отговарят за ID. BUZZ, който за мен е най-емоционалният автомобил в ID-семейството. Не може да има по-добро време за ребрандиране на марката."
Тобиас Фолкмер, ръководител Маркетинг и Продуктов маркетинг: "Нашият маркетинг става по-дигитален и все по-обвързан с интернет мрежата. Ние сме там, където бързо и емоционално достигаме до клиентите си." Марката Volkswagen Лекотоварни автомобили беше напълно интегрирана в процеса на разработка на идентичността на марката на Volkswagen Леки автомобили. "Наистина, при адаптирането за Лекотоварните автомобили ние положихме много усилия, за да разработим концепция, която идеално пасва на нашите целеви групи. При това голяма роля изигра преди всичко автентичността на бранда от Хановер", казва Фоклмер.
Промяната ще стане видима малко по малко днес: Визуалният език, целият корпоративен дизайн на всички продукти за печат, онлайн и за дилърствата, както и търговската марка, логото, постепенно поемат в нова посока. И по този начин се подчертава промяната на марката от класически автомобилен производител на лекотоварни автомобили към съвременен доставчик на бъдещи решения за мобилност.